Monday, April 25, 2011

MUHD FIKRI !

semalam lpas jew aku hbes blogging ,dy call aku weyy .seharian smlm dy call msj ,1 pon aku xrep and xangkat .aku majuk gilaa smlm .xpnh aku majuk mcmnih tau .;p .aku tekad mlm 2 aku na settle balik .aku xsuka gaduh lama2 ,aku rindu dy .;( .aku angkat ,gaduh punya gaduh .ad satu part dy tergelak dgn aku ,pas2 aku pon bantai tergelak jugaa .haha .dy pujuk2 aku ,and aku pujuk dy jugaa .ingt ap ?dy pon majuk jugaa cuma dy mengalah .pas2 chat chot .luahkan ap yg yg patut pas2 da levong2 balik .hee .wek .;p .ok fiq 0-0 ok ? ily laa .

No comments:

Post a Comment